Εκπαιδευτικά Αντικείμενα
το γνωστικό αντικείμενο των προγραμμάτων κατάρτισης και των θεματικών ενοτήτων που περιλαμβάνουν.
α/α
|
Τίτλος Προγράμματος Κατάρτισης
|
Ενότητες
|
1
|
Χρήση Τεχνικών και εργαλείων (Ε-commerce)
|
Εξέλιξη ηλεκτρονικού εμπορίου
Οφέλη του εμπορίου στο ίντερνετ
Ηλεκτρονικά καταστήματα στο Internet
Επεξεργασία εικόνας και βίντεο
Εργαλεία ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου (e- shop)
Search engine optimization και e-shop
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων και συναλλαγών (e-shop)
Νομοθετικό πλαίσιο ηλεκτρονικού εμπορίου (e- shop)
|
2
|
Υπάλληλος Υποδοχής / Εξυπηρέτησης Πελατών Ξενοδοχείου
|
Αποτελεσματική επικοινωνία
Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών
Διαχείριση γενεών & διαφορετικότητας
Πολιτισμοί και ιδιαιτερότητες.
Ο τόπος μας – Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα προορισμού - Η Ιστορία, η πολιτιστική κληρονομιά και η δημιουργική οικονομία των Ιονίων Νήσων (εξειδίκευση με βάση τα χαρακτηριστικά κάθε νησιού)
Σχεδιασμός τουριστικών πακέτων Θεματικού Τουρισμού (Πολιτιστικός & θρησκευτικός Τουρισμός, Οικολογικός & περιηγητικός τουρισμός).
Ο ρόλος της τεχνολογίας στην εμπειρία του επισκέπτη
Ιδιωτικά συμφωνητικά μεταξύ Τουριστικού Γραφείου και Ξενοδοχείου
Συστήματα Κρατήσεων – Κρατήσεις Ξενοδοχείων – PMS στη Διεθνή και την Ελληνική Αγορά – Revenue Management- Yield Management
|
3
|
Σχεδιασμός Ιστοσελίδων και εφαρμογών
|
HTML
HTML5
CSS
JAVASCRIPT
CMS
DIGITAL MARKETING
|
4
|
Στέλεχος Εξυπηρέτησης πελατών εστιατορίου – Διατροφικά πρότυπα
|
Διατροφικά πρότυπα χωρών
Διατροφικές πυραμίδες
Ειδικά διατροφικά πρότυπα
Ελληνική γαστρονομία
Παραδοσιακές κουζίνες
Τεχνοτροπίες μαγειρικής τέχνης
Σύγχρονες τεχνολογίες μαγειρικής
Τι θα μπορούσε να προδιαθέσει αρνητικά έναν πελάτη
Παράγοντες που προκαλούν άγχος στους πελάτες των Εστιατορίων
Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά
Παράγοντες που θα ενοχλήσουν της πελάτες σε ένα πιάτο
Οι κανόνες των εστιατορίων
Επαγγελματική συμπεριφορά
Η συμπεριφορά των πελατών
Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση
Πως θα κάνουμε τον πελάτη να νοιώθει ευπρόσδεκτος
Τι κάνει τον πελάτη να νοιώθει πολύτιμος και σημαντικός
Η αντιμετώπιση των πελατών
Επιθυμίες και ανάγκες διάφορων ομάδων πελατών
Επαγγελματική εικόνα
Τρόποι συμπεριφοράς
To σύγχρονο SavoirVivre
|
5
|
Υπάλληλος Διοικητικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων
|
Οργάνωση Γραφείου
Η διαχείριση των εγγράφων
Αρχές marketing και επικοινωνίας
Βασικά στοιχεία Λογιστικής και Χρηματοοικονομικών
Βασικά στοιχεία Περιγραφικής Στατιστικής
Ηλεκτρονική Οργάνωση Γραφείου
Σύγχρονα Εργαλεία Οργάνωσης Γραφείου
Αλληλογραφία
Τηλεφωνική Επικοινωνία
Διαχείριση Χρόνου και Προγραμματισμός
Οργάνωση και διαχείριση εκδηλώσεων
|
6
|
Πωλητής Λιανικής
|
Κανόνες συμπεριφοράς και εμφάνισης
Διαχείριση παραπόνων
Επικοινωνία – Δημόσιες Σχέσεις
Αρχές Πωλήσεων Marketing
Αγοραστική συμπεριφορά πελατών
Λιανική πώληση
Εξυπηρέτηση πελατών
Βασικές αρχές διοίκησης επιχείρησης λιανικού εμπορίου
Οικονομικά Πωλήσεων
Τεχνολογία και Πληροφοριακά Συστήματα
|
Επιπλέον σε κάθε πρόγραμμα κατάρτισης υποχρεωτικά περιλαμβάνονται οριζόντιες ενότητες που αφορούν:
- Προετοιμασία του εκπαιδευόμενου για την αγορά εργασίας
- Υγιεινή και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Χρήση βασικών εφαρμογών Η/Υ
Η Κατάρτιση θα υλοποιηθεί με μία από τις εξής εκπαιδευτικές μεθόδους, λαμβάνοντας υπόψη την προτίμηση που θα δηλώσουν οι υποψήφιοι στην αίτηση τους:
- Είτε με τη μέθοδο της συμβατικής (facetoface) διά ζώσης κατάρτισης στην τάξη,
- Είτε με τη μέθοδο της Μικτής Κατάρτισης (blendedlearning), συνδυάζοντας τη ζωντανή/ διά ζώσης διδασκαλία σε αίθουσα με δραστηριότητες σύγχρονης και ασύγχρονης τηλε- εκπαίδευσης,
- Είτε με τη μέθοδο της τηλεκατάρτισης (σύγχρονη και ασύγχρονη τηλε-εκπαίδευση).
Για την υλοποίηση της Πρακτικής Άσκησης η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων θα δημιουργήσει μέσω πρόσκλησης προς Επιχειρήσεις, Μητρώο Επιχειρήσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες πρακτικής άσκησης του έργου.
Δύναται η υλοποίηση της πρακτικής άσκησης, να πραγματοποιηθεί στη δομή του παρόχου κατάρτισης. Στην περίπτωση αυτή αξιοποιούνται τεχνικές όπως μελέτες περίπτωσης (casestudies), παιχνίδια ρόλων (roleplaying) ή προσομοιώσεις πραγματικών επαγγελματικών περιστάσεων, εκπόνηση εργασιών (project-basedlearning), ομαδοσυνεργατική μάθηση και άλλες ενεργητικές παιδαγωγικές τεχνικές, κατάλληλες για ενηλίκους.
Επίσης, ειδικά για τα προγράμματα στα οποία η θεωρητική κατάρτιση γίνεται εξ αποστάσεως/διαδικτυακά, δύναται η δυνατότητα αξιοποίησης λογισμικού προσομοιώσεων και λογισμικού εξάσκησης και εμπέδωσης, ως μέρος της πρακτικής άσκησης των καταρτιζομένων.
Η Πιστοποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων θα γίνει από διαπιστευμένους φορείς πιστοποίησης προσώπων, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEK 17024 ή ισοδύναμο ή τον ΕΟΠΠΕΠ ή από άλλο ισοδύναμο οργανισμό, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4412/2016.